Har du flair for proces og undervisning? Er du faglig kompetent inden for indkøbsområdet og ønsker at bringe din viden og erfaring i spil til gavn for koncernens brugere af indkøbsprocessen? Så er du et godt bud på vores nye kollega.
Om os
Indkøbsprocessektionen er en del af Forretningsprocesafdelingen i Center for Styring, som er en del af Supply Chain Divisionen ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.
Sektionen udøver forretningsprocesmanagement og bruger-støtte inden for indkøbsområdet i hele koncernen. Indkøbsområdet er i perioden 2020 - 2022 underlagt en større udvikling og omlægning med henblik på, at koncernen fremadrettet kan gennemføre effektive indkøb med afsæt i gældende forvaltningsgrundlag og forretningsprocesser.
Indkøbsprocessektionen koordinerer, udarbejder og udvikler det overordnede forvaltningsgrundlag for de tværgående processer for Indkøb. Endvidere gennemfører sektionen den afledte daglige drift og brugerstøtte i relation til processernes håndtering.
Om stillingen
Vi er på udkig efter en ny kollega der selvstændigt - og i forhold til produktionskravene - kan stå for uddannelse, brugerstøtte og sagsbehandling vedrørende processer på indkøbsområdet generelt.
Du vil komme til at indgå i et dynamisk og involverende team, hvor du sammen med kolleger fra afdelingen, gennem videndeling og interaktion arbejder mod fælles mål.
Du kommer i stillingen til at varetage den daglig brugerstøtte samt stå for undervisningen af koncernens brugere af indkøbsprocessen i forretnings-regler og SAP.
Du bliver en nøglespiller indenfor struktureret erfaringsudveksling og -formidling i hele koncernen inden for fagområdet, herunder løbende kommunikation med brugerne om ny funktionalitet.
Du vil blive en aktiv medspiller som faglig ressource i koncernens interne materielfaglige evalueringer på indkøbsområdet samt kommer til at deltage som Subject Matter Expert (SME) i udviklings- og optimeringsprojekter inden for fagområdet.
Dine kømpetencer inden for indkøbsområdet vil komme i spil indenfor udvikling af kontrolmiljø og controlling i forhold til koncernens indkøb med indkøbsordre.
Indholdet i jobbet vil kunne ændres i forhold til de opgaver, der pålægges koncernen og i forhold til den løbende udvikling i forretningen og ikke mindst den løbende udvikling af medarbejderens kompetencer.
Hvis det passer bedre ind privat, er der mulighed for at få fast tjenestested på vores kontor i Brabrand.
Vi har til tider et højt tempo, men har fokus på gensidig fleksibilitet og det hele menneske, hvilket betyder en gennemsnitslig arbejdsuge på 37 timer inkl. frokostpause og at du lejlighedsvis kan arbejde hjemmefra efter nærmere aftale.
Om dig
Ud over at du kan nikke genkendende til de ting vi søger i en ny medarbejder, er du udnævnt seniorsergent, eller er erfaren oversergent med en relevant logistikbaggrund fra Forsvaret.
Vi ser gerne, at du har 4 - 5 års erfaring med indkøb samt erfaring med rådgivning og planlægning. Det vil være et stort plus hvis du er uddannet instruktør (uddannelseserfaring) og er en habil bruger af SAP eller et andet tilsvarende større ERP-system samt Microsoft Office programmer.
Som person er du udadvendt og en god kommunikator og samarbejdspartner. Du er klar til at udvikle dig både i stillingen og sammen med koncernens behov.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.
Stillingen kan besættes af en oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse indenfor en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på udnævnelse til seniorsergent efterfølgende. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.
Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være i Brabrand eller Ballerup.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Michael Skovbro på telefon 51 50 69 84.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Elling ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CLE@mil.dk.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Ansøgningsfrist er 24. juli 2023 og samtaler forventes afholdt hurtigst muligt efter fristens udløb.
Stillingen er til besættelse 1. september 2023 eller hurtigst muligt herefter.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der
anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk
Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af
Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de
cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger
i Ballerup.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk og om os på www.fmi.dk.
.
Om os
$ads={1}
Indkøbsprocessektionen er en del af Forretningsprocesafdelingen i Center for Styring, som er en del af Supply Chain Divisionen ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.
Sektionen udøver forretningsprocesmanagement og bruger-støtte inden for indkøbsområdet i hele koncernen. Indkøbsområdet er i perioden 2020 - 2022 underlagt en større udvikling og omlægning med henblik på, at koncernen fremadrettet kan gennemføre effektive indkøb med afsæt i gældende forvaltningsgrundlag og forretningsprocesser.
Indkøbsprocessektionen koordinerer, udarbejder og udvikler det overordnede forvaltningsgrundlag for de tværgående processer for Indkøb. Endvidere gennemfører sektionen den afledte daglige drift og brugerstøtte i relation til processernes håndtering.
Om stillingen
Vi er på udkig efter en ny kollega der selvstændigt - og i forhold til produktionskravene - kan stå for uddannelse, brugerstøtte og sagsbehandling vedrørende processer på indkøbsområdet generelt.
Du vil komme til at indgå i et dynamisk og involverende team, hvor du sammen med kolleger fra afdelingen, gennem videndeling og interaktion arbejder mod fælles mål.
Du kommer i stillingen til at varetage den daglig brugerstøtte samt stå for undervisningen af koncernens brugere af indkøbsprocessen i forretnings-regler og SAP.
Du bliver en nøglespiller indenfor struktureret erfaringsudveksling og -formidling i hele koncernen inden for fagområdet, herunder løbende kommunikation med brugerne om ny funktionalitet.
Du vil blive en aktiv medspiller som faglig ressource i koncernens interne materielfaglige evalueringer på indkøbsområdet samt kommer til at deltage som Subject Matter Expert (SME) i udviklings- og optimeringsprojekter inden for fagområdet.
Dine kømpetencer inden for indkøbsområdet vil komme i spil indenfor udvikling af kontrolmiljø og controlling i forhold til koncernens indkøb med indkøbsordre.
Indholdet i jobbet vil kunne ændres i forhold til de opgaver, der pålægges koncernen og i forhold til den løbende udvikling i forretningen og ikke mindst den løbende udvikling af medarbejderens kompetencer.
Hvis det passer bedre ind privat, er der mulighed for at få fast tjenestested på vores kontor i Brabrand.
Vi har til tider et højt tempo, men har fokus på gensidig fleksibilitet og det hele menneske, hvilket betyder en gennemsnitslig arbejdsuge på 37 timer inkl. frokostpause og at du lejlighedsvis kan arbejde hjemmefra efter nærmere aftale.
Om dig
Ud over at du kan nikke genkendende til de ting vi søger i en ny medarbejder, er du udnævnt seniorsergent, eller er erfaren oversergent med en relevant logistikbaggrund fra Forsvaret.
Vi ser gerne, at du har 4 - 5 års erfaring med indkøb samt erfaring med rådgivning og planlægning. Det vil være et stort plus hvis du er uddannet instruktør (uddannelseserfaring) og er en habil bruger af SAP eller et andet tilsvarende større ERP-system samt Microsoft Office programmer.
Som person er du udadvendt og en god kommunikator og samarbejdspartner. Du er klar til at udvikle dig både i stillingen og sammen med koncernens behov.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.
Stillingen kan besættes af en oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse indenfor en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på udnævnelse til seniorsergent efterfølgende. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.
Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være i Brabrand eller Ballerup.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Michael Skovbro på telefon 51 50 69 84.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Elling ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CLE@mil.dk.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Ansøgningsfrist er 24. juli 2023 og samtaler forventes afholdt hurtigst muligt efter fristens udløb.
Stillingen er til besættelse 1. september 2023 eller hurtigst muligt herefter.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der
anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk
Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af
Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de
cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger
i Ballerup.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk og om os på www.fmi.dk.